مصاحبه آرشیو خبر ها
با یک تورینوی به مراتب قدرتمند تر از گذشته بازی داریم

با یک تورینوی به مراتب قدرتمند تر از گذشته بازی داریم

مکس الگری تاکید کرده که تورینو هیچ شباهتی به تیم های قدیمی تورینو نداشته و به همین دلیل رقیب بسیار خطرناک تری برای یوونتوس در دربی حساس تورین خواهد بود.

 

دربی تورین همواره حساسیت زیادی برای طرفداران داشته و تیم تورینو در یکی دو سال اخیر به یک تیم قدرتمند تر از گذشته تبدیل شده است. مکس الگری نیز به همین مسئله اشاره کرده ولی با این حال اطمینان داده که شاگردانش فقط به پیروزی در این بازی فکر می کنند:

 

ما فردا خواهیم دید که تجربه موفق تر است یا اینکه نشاط نیروی جوانی برنده می شود. بازی بسیار سختی خواهد بود چون تورینو بهترین خط حمله لیگ را دارد و بازیکنانی خطرناکی مثل آدم لیاییچ، یاگو فالکه و آندره آ بلوتی برای آنها بازی می کنند. شکست در برابر جنوا مشابه بازی فصل پیش برابر کارپی بود، با این تفاوت که در برابر کارپی ما شروع خوبی داشتیم و در دقایق پایانی خوب نبودیم ولی در مقابل جنوا افت تیم در همان دقایق ابتدایی بود. فوتبال بر اساس دوئل ها ساخته می شود، شما باید در نبرد ها برنده شوید.

 

الگری ادامه داد:

 

دربی همیشه یک بازی خاص و غیر قابل پیش بینی بوده است. خوشحالم که هواداران دیروز برای تماشای ما به تمرینات آمدند و به خوبی می دانیم که این دیدار برای آنها چه معنی و ارزشی دارد. آنها انتظارات زیادی از ما دارند ولی چیزی وجود ندارد که بخواهند نگران آن باشند. این یک بازی کاملا احساسی است و شکست دادن تورینو همیشه سخت بوده، همان طور که من در دو سال گذشته تجربه کرده ام. اما بازی فردا به مراتب سخت تر از همیشه است چون تورینو حالا در سطح تکنیکی بسیار بالاتری نسبت به تیم های قبلی تورینو قرار دارد. آنها هیچ شباهتی با تورینوی کلیشه ای گذشته ندارند و این چیزی است که این بازی را برای یوونتوس خطرناک تر از همیشه می کند.

 

سیستم و ترکیب تیم با وجود مصدومان زیاد؟

 

شما همیشه می توانید سیستم و ترکیب ما را حدس بزنید، حتی وقتی که من فکر می کنم این کار غیر ممکن باشد. به احتمال زیاد با خط دفاعی 4 نفره بازی می کنیم، به خصوص اینکه تورینو با سه ماجم بازی می کند ولی هنوز قطعی نیست. پائولو دیبالا آماده است و من باید در مورد او تصمیم گیری کنم. خبر خوب دیگر اینکه آندره آ بارزالی به تمرینات برگشته و به زودی وضعیت او نیز مشخص خواهد شد. امیدوارم هفته آینده بتواند بازی کند.

 

الگری در مورد بازی کردن لیختشتاینر نیز گفت:

 

لیختشتاینر همیشه یک بازیکن موثر است. ما تصمیم گرفتیم در لیگ قهرمانان بازی نکند اما او همیشه عملکرد فوق العاده ای داشته و یک بازیکن کاملا حرفه ای است.

 

بخشش کوین استروتمن بازیکن تیم رم و حضور در برابر یوونتوس:

 

این موضوع برای من تفاوتی نمی کند و چیزی عوض نخواهد شد. قاضی باید قانون را اجرا می کرد و این کار را انجام داد. ما نباید خودمان را درگیر چنین مسائلی کنیم و باید تمرکز ما روی عملکرد خودمان باشد.

 

صحبت پایانی الگری:

 

ما سه بازی پس از حضور در لیگ قهرمانان را باخته ایم و امیدوارم این موضوع تمام شود. طبیعی است که تمامی تیم های دیگر امیدوار به شکست ما هستند ولی فصل طولانی است و ما 36 امتیاز داریم و 4 بازی دیگر نیز تا پایان نیم فصل باقی مانده است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: